czwartek, 19 listopada 2015

Umarłam? - Wyjaśnienia i przeprosiny.

Hej. To ja..
Ostatni rozdział był w czerwcu. Jest 19 listopada.
 Chciałam Was cholernie przeprosić. Zachowałam się jak ostatnia egoistka zostawiając Was bez wyjaśnień. Przez tyle miesięcy. Przegapiłam nawet rok bloga, jest mi z tym cholernie źle. Rocznicę przegapiłam przez chłopaka, który potem mnie zostawił. Mniejsza.
Poszłam do nowej szkoły, opuściłam się w nauce, pogorszyły mi się relacje z rodzicami, zaczęłam mieć cholernego doła od 29 sierpnia. Do teraz.. Przepraszam. Tak cholernie Was przepraszam.
Chcę wrócić. Nie wiem czy uda mi się coś napisać, ale naprawdę się postaram. Wiem, że dużo osób odeszło... Ktoś w ogóle został? Jeśli tak, to będzie to informacja, że mimo wszystko mam dla kogo pisać. Jesteś? Daj znać. Skomentuj, to ważne.
Piszę rozdział. Nie umarłam.
Przepraszam.
Chloe Ann Wolf.

23 komentarze:

  1. Twoje rozdziały są świete ^^
    Nie ważne ile trzeba czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieł jest forewa.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem.
    Zaczekam.
    Masz moje wsparcie.

    ~Anonimowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam i będę czekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na rozdział :) Nie straciłam wiary w to, że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na rozdział :) Nie straciłam wiary w to, że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością kochana! U mnie też zastój... chyba u każdego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłasza się do akcji internetowa siostra pani Annabeth Caffrey! Nie spiesz się z rozdziałem, dla ciebie mogłabym czekać wieczność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka!Znalazłam twojego bloga dzisiaj i jak zobaczyłam że nie ma kolejnego rozdziału to miałam ochotę ryczeć!Więc proszę cię pisz kolejny rozdział bo depresji dostane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem, jestem! Ohh chyba zawsze tutaj będę. Mimo tak długiego czasu, przynajmniej raz w tygodniu sprawdzałam czy nie ma nic nowego. Kurde nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, jak zobaczyłam ten post, właściwie to moja reakcja była dosyć hmm nieprzewidywalna xD (tańczyłam po pokoju śpiejawając Chloe żyje) ale mniejsza. No to ten, zostało już tylko weny życzyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. www.potterowo.pl - zapraszamy do zapisów! Magia czeka byś ją w sobie odkrył!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę żebyś pisała dalej.
    Czytam z anonima, nieważne... Ale pisz. Zależy mi na tym żebyś pisała i już. Zadowolisz wielu ludzi, którzy kochają twoją twórczość ♥
    PISZ CHOĆBY NIE WIEM CO.

    Pozdrawiam cieplutko
    Utop się w morzu weny♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę czekała bez przerwy. Bardzo lubię twoją twórczość. Magią wszystkich czarodziejów na świecie niech wena będzie z tobą!! :DDDDDDDDD
    Nie mogę się doczekać 15 rozdziału, ubóstwiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, myślisz, że Ty zawaliłaś?
    Mój ostatni post opublikowałam 14 lutego 2015 roku. Prawie rok.
    A wcześniejszy 8 listopada 2014 :")
    Kochana, nie wiem, co się u Ciebie dzieje, oddaliłam się trochę (co pewnie już zauważyłaś) i teraz już zaczęłam tego żałować... Ale jeśli tylko dasz jakiś znak, to postaram się to naprawić. Nie obiecuję nic, ale się postaram.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem, czekam i będę czekać. Twój blog jest jednym z niewielu, który mi się spodobał. Liczę że uda ci się go skończysz, że uda ci się odnaleźć to co zgubiłaś podrodze.
    Twoja Rose :)

    OdpowiedzUsuń