środa, 29 października 2014

" ONA ŚPIEWA ?! " - Tak bardzo nie na temat ♥

"  Śpiewam, tak śpiewam od dwóch lat w domu kultury c: " Ktoś pamięta te słowa  z postu " O mnie " ? Czy ktoś to w ogóle czytał ? XD
ONA ŚPIEWA ?!
Dobra nie ważne do rzeczy.
Więc tak, bardzo ambitna Chloe Ann postanowiła.....
* to napięcie, które jest bezsensowne ♥ *
Nagrać cover ! * aplauz ^^ *
Ale to nie Potterowskie ♥
Ale cóż, Chloe Ann jest wielką chwalipiętom, więc musiała to ogłosić na swoim blogu ^^
" Kocham muzykę, jak każdy. Lubię smutne piosenki, żywsze...
Hmm.... Lana del Rey ( Young and Beautiful ♥ ) " - To też ktoś pamięta ? XD ( teraz wszyscy wchodzą w zakładkę " O mnie " ♥ XDD )
No więc * werble * zaśpiewałam właśnie tę piosenkę ^^
Lana Del Rey - Young And Beautiful w moim wykonaniu :-) https://www.youtube.com/watch?v=RaWltTNlB-Q&feature=youtu.be

Pozdrawiam
Chloe Ann Wolf
PS. Tak was kocham, że w końcu się ruszyłam i mam już 3 strony nowego rozdziału :D Powinien pojawić się nie długo :3

1 komentarz: