środa, 25 marca 2015

Chyba ostatnie LBA.

Ejo. Cóż, spodobały mi się pytania Alicji Sims, soł... ostatni raz daję posta o LBA. Pojawi się zakładka, nie będę nikogo nominować. Dziękuję za uwagę, o LBA informujcie w spamowniku, a nie pod rozdziałami. Teraz wchodźcie w zakładkę jak by co C: 

1.Czytasz mojego bloga, podoba ci się, w ogóle wiesz kim jestem?
Jesteś czytelniczką na moich blogach, Twojego nie czytam, wybacz. 

2. Jak masz na imię i ile masz lat?
Jestem Ania, lecz mówią na mnie najczęściej Ann. Rzadziej mówią, ale jednak: Chloe, Wilczek. Gdybym Wam powiedziała ile mam lat, bylibyście trochę zdziwieni...

3. Ulubiona książka lub seria, saga?
Lubię HP, GNW i Chłopca w pasiastej piżamie. 

4.  Dlaczego piszesz bloga? Co cię motywuje? Miewasz chwile słabości?
Piszę, bo robię co kocham. Motywują mnie inne blogi, filmy na yt i otoczenie. Miewam chwile całości prawie cały czas. Mam teraz chwilę słabości. Ech. 

5.  Czy uważasz, że jestem nienormalna, ponieważ mam prawie 13 lat i nie podobają mi się chłopaki i zamierzam mieć chłopaka dopiero w liceum lub na studiach, przy czym moje koleżanki z klasy żałują, że nie mają chłopaków? 
Jesteś normalna, lel. Nikt Cię nie pośpiesza :v 

6. Lubisz swoją klasę. Dlaczego?
Nie lubię mojej klasy. To najbardziej zdradliwi ludzie jakich znam. Kable, niedojrzałe dzieci, które nie umieją się ogarnąć. 

7.  Twoja największa zaleta i wada?
Pomocna. 
Potrzebująca non stop pomocy. 
Lel :v 

8.  Najpiękniejszy cytat?
" Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone." 
C: 

9.  Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond, rozjaśnione końcówki od słońca. Dziwne, prawda? C: 

10.  Masz jakieś zwierzę? Jak tak, to jakie? 
Jorka - Jokera C:

11. Podobały się pytania i czy cieszysz się z nominacji?  
Tak
Tak 
C: XDD 

8 komentarzy:

  1. Załóżmy funclub „Moja klasa jest fałszywa”. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że nienawidzę mojej klasy podduszałam „kolegę". Czy to źle?

      Usuń
    2. Zależy. Ja tam wszystkich biję, jestem wredna. Raz złamałam jednemu chłopakowi palec.

      Usuń
  2. JEJ! Moje pytania :-) Miło, że nie tylko ja nie lubię mojej klasy.
    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zapraszam do mnie na 14 rozdział:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zdradź nam ile masz lat XD

    OdpowiedzUsuń