niedziela, 31 sierpnia 2014

Libster Award ! :3

Moi drodzy. Zostałam nominowana do Libster Award ! C: Nie wiem czemu, przecież blog ma niecałe 2 tygodnie xd
Ale wracając....
"Liebster Award jest przyznawana za "dobrze wykonaną robotę".
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań, które zadała osoba nominująca. Następnie wymysla się jedenaście pytań, które zadaje się jedenastu nominowanym osobom/blogom. Nie można nominować bloga, który cię nominował ciebie."


Dziękuję za nominacje Lily ♥ ( http://cena-ostatniego-piasku.blogspot.com/ )
Odpowiedzi na pytania :

1.    Twoje NAJWIĘKSZE marzenie?
Być sławnym. Chciałabym zawodowo śpiewać, pisać i grać w filmach. Niby dziecinne marzenia, ale jestem dobra w tych trzech dziedzinach.

2.     Kim se ty będziesz w przyszłości?
Tak jak pisałam, chcę zostać aktorką, " piosenkarką " xd i pisarką.

3.     Czy wierzysz, że może istnieć równoległa rzeczywistość, w której nagie, zielone ufoludki patatajują na jednorożcach w przestworzach jednocześnie robiąc sobie tosty z księżycową Nutellą?
Nie. Myślę, że ktoś, kto nie mieszka na ziemi nie może używać ziemskich jednorożców, tostów i nutelli c:

4.     Twoja największa pasja?
Śpiew. Następnie jest pisanie, a na końcu aktorstwo.

5.     Twoje ulubione motto życiowe?
" Po upadku wstajemy i idziemy dalej " - ostatnio miałam złe chwile i ciągle to sobie wmawiałam. Nie chcę się wam wyżalać... ( przez to rozdział będzie później, bo nie jestem w stanie pisać.... )

6.     Kto jest dla ciebie najważniejszy?
Moi kochani rodzice i przyjaciele. Bez nich świat był by inny, gorszy...

7.     Czy wierzysz, że istnieje przyjaźń damsko-męska?
Tak i nie. Tak, ponieważ koleguję się z takim Piotrkiem, a nie, bo przez przyjaźń z takim chłopakiem teraz mam lekką depresje....

8.     Co uważasz na temat rosyjskiego embarga/embargo (wybierz poprawną wersję, bo jestem głupia i nie wiem jak to się pisze xd) na polskie jabłka?
Nie słyszałam nic o jabłkach... ale nie powinien ich krytykować, bo są naj lesze ♥

9.     Czego boisz się najbardziej?
Boję się, że wszyscy wokół mnie opuszczą i będę sama.

10. Dlaczego prowadzisz bloga? Co Ci o daje?
Podoba mi się blogowanie, lubię pisać dla innych. Daje mi to dużo radości, co wspomaga mnie w tej chwili.

11. W jakiej pozycji odpisujesz na te pytania?
Siedzę skrzyżnie xd

Nominuję :
http://druga-polowka-lily.blogspot.com/ - Kiedy 11 rozdział ?!

http://hogwart-nieco-inaczej.blogspot.com/p/blog-page_22.html - Fran, szybciutko 10 rozdział ! :3

http://crucio-dramione.blogspot.com/#_=_ -  Kochana kiedy Hermiona wytłumaczy wszystko Bellatrix ?

http://scorseforever.blogspot.com/ - moja kochana, znamy się od dawna, to ta niespodzianka, którą ci obiecałam ♥

Moje pytania :

1. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga ?
2. Od kiedy jesteś Potterhead ?
3. Gdzie spędziłaś wakacje ?
4. Jaki jest twój ulubiony parring ?
5. W jakim mieście mieszkasz ?
6. Jaki jest twój ulubiony owoc ?
7. Jaki masz styl ubierania ?
8. Czy gdybyś miała wybrać żyć w czasach huncwotów lub w czasach Harry'rgo, co być wybrała ?
9. Jaka jest twoja ulubiona postać z HP i dlaczego ?
10. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie ?
11. Jaka jest twoja ulubiona książka ?

Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi ! :3
Amortensja ♥


6 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, kochana, ale niestety już nie' bawię' się w takie coś :) Co do rozdziału, to... pisze się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra rozumiem c: Masz popularny blog i pewnie dużo nominacji. Czekam z niecierpliwością <3

      Usuń
    2. Jest popularny, haha? :D Dzięki, właśnie wysyłam go do bety, mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Jest jeszcze dłuższy od poprzedniego :D

      Usuń
  2. Dostałaś ode mnie nominację żeby w końcu był rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro! Ty już miałaś LBA? Ja jeszcze nie ;-; Fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń