sobota, 27 grudnia 2014

LBA?! Znowu?!

Siemka :3 Więc, znowu zostałam nominowana do LBA! Jak? XDDD Nie ważne xdd Huehue założyłam snapchata (gimbusiarsko Chloe.....) XDD  Ano i czekajcie, niedługo rozdział, już dwie strony i będzie tak szok, że się posracie! c: Nie ma to jak rozmyślanie o trzeciej w nocy...wiecie, że wczoraj nie mogłam zasnąć do 5:30?!
 
Dziękuję za nominację Klaudyna K.! :* ( http://zycie-lilki-evans.blogspot.com )
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania, które otrzymałam:
1. Twój ulubiony film?
 2. Twoja ulubiona książka?
 3. Lubisz święta Bożego Narodzenia? Dlaczego?
 4. Jak sądzisz, czy można być szczęśliwym bez osoby, którą kochamy?
 5. Czekolada czy baton?
 6.  Jak się nazywa Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
 7. Co jest Twoją pasją?
 8. Oglądasz jakichś YouTuberów? Jakich?
 9. Jakiego słowa używasz najczęściej?
10. Twoja ulubiona piosenka?
11. Twój ulubiony kolor?
 
Okej, zaczynam!
 
1. Twój ulubiony film?
Nie mam xd Można zaliczyć: "Titanic", "Poseidon", "2012", "Miasto 44", "Chłopiec w pasiastej piżamie", "Większe dzieci" c:
 
2. Twoja ulubiona książka?
" Chłopiec w pasiastej piżamie" - John Boyne. Beczałam na filmie i na książce. Była okropna, ale piękna. Akcja dzieje się podczas II wojny światowej. Niemiecki ośmiolatek - Bruno (którego w filmie grał mój ulubiony aktor - Asa Butterfield ♥) przeprowadza się z rodziną na wieś, gdzie niemiecki oficer - jego ojciec (którego grał ten sam aktor co Remusa! ♥) pracował. Chłopiec nie zamierza bawić się ze swoją starszą siostrą, więc postanawia uciec z domu. Przed dłuższy czas obserwował dużo czarnego dymu, ale gdy pytał innych co to, milczeli i zmieniali temat.(rodzice zabraniali mu wychodzić poza obszar mieszkania) Chciał zobaczyć co to było u pobiegł w tamtą stronę. Zauważył siatkę z drutu kolczastego, za którym siedział chłopiec,  w niebiesko-białej "piżamie". Chłopcy zaprzyjaźnili się. Chłopiec za drutem był żydowskim dzieckiem, które trafiło ze swoją rodziną do obozu zagłady (obóz koncentracyjny). Urodził się tego samego roku, dnia i miesiąca co Bruno.
 
3. Czy lubisz Święta Bożego Narodzenia? Dlaczego?
Musiałaś dać dlaczego, prawda? ;; Lubię. Kocham pierogi, które lepi moja babunia ^^ I grzybową ^^ Ogółem kocham te potrawy, no i ten nastrój c: Prezenty na samym końcu :D Choć w tym roku dostałam nowy telefon! ^^ Nie chce mi się pisać o Świętach XDD
 
4.  Jak sądzisz, czy można być szczęśliwym bez osoby, którą kochamy?
Nie, dlatego ja nie jestem w 100% szczęśliwa. Tak, ja też się zakochuję.
Do tego - bez rodziny, to ja bym psychicznie i fizycznie nie wytrzymała.
 
5. Czekolada czy baton?
Nie umiem wybrać. Czekoladowy baton XDD
 
6. Jak się nazywa Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Lana Del Rey, The Beatles, a ostatnio zaczęłam też słuchać Matallicy :-)
 
7. Co jest twoją pasją?
- pisanie
- śpiew
 
8. Oglądasz jakichś YouTuberów? Jakich?
- JDabrowsky
- ReZi
- Blow
- Banshee
- Multi
- Kaiko (rzadko)
- MaryKateAn (rzadko)
i wielu innych.
 
9.
- "Omg, RTV AGD"
- " O em dżi"
- "Oja
- " Ja pierdziele" ( XDDD)
 
10.  Twoja ulubiona piosenka?
Serio? Nie mam! :c Znowu mam kilka! XD " Chop suey" ostatnio dużo słucham, utwory Lany, The Beatles, "1 moment" - Buka, czasem Aerosmith
 
11. Twój ulubiony kolor?
Czarny i czerwony
 
Moje pytania:
1. Jak zaczęła się Twoja historia z pisaniem?
2. Jaki jest Twój ulubiony kisiel/budyń?
3. Lubisz duplo?
4. Byłaś gdzieś za granicą? Gdzie? Ile razy?
5. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
6. Twoja ulubiona liczba?
7. W którym dniu i miesiącu się urodziłaś?
8. Ile masz osób w klasie?
9. Czy jeśli wszystko jest możliwe, to czy możliwe jest, żeby coś było niemożliwe?
10. Masz zwierzaka? Jakiego?
11. Lubisz Chloe Ann Wolf? ( XDDDDDD)
 
Nominuję:
- Bellatrix Lestrange ( Obliviate )
 
Tylko osiem ;-)
Pozdrawiam ♥
Chloe Ann Wolf

3 komentarze:

  1. Uwierzysz, że wyłączyłam twojego bloga o 18;35? xD
    Dziękuję ci dobra kobieto *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dziękowałam na asku, ale tutaj też nie zaszkodzi, więc danke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Płakać mi się chce :')
    Kocham cię!

    OdpowiedzUsuń