środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas Everyone!




MUZYKA

Wesołych Świąt! Dobrej grzybowej / barszczu! Bogatego Mikusia Miłości, radości i dużo.... (hmm...poszukuję rymu) krągłości! Nie, nie... i dużo gości! ^^ Na Sylwku, rzecz jasna c: Uważajcie, aby wam paluch nie odleciał przy puszczaniu fajerwerków! I nie nachlać mi się pikolo! Rozumiemy się? Świetnie
Merry Christmas Everyone! ♥
Mam dobrą wiadomość! Postaram się, dodać 11 rozdział w tym roku! :D Już zaczęłam ^^ ( dwie linijki...ach się postarała....) Trzymajcie kciuki! Rzygać tęczą jeszcze nie będziecie, sorry XD Macie kilka (według mnie najładniejszych, moich oczywiście) zdjęć Jily ♥♥
Chloe Ann Wolf
Ps. Przepraszam za takie odstępy pomiędzy zdjęciami xd
(To jest śliczne, jedno z moich ulubionych ♥)



(To też bardzo lubię ♥)















13 komentarzy:

  1. Takie weri pozitiwżyczenia <3 Tak, proszę pani nie nachlani się pikolo XD Tobie też NAJ NAJ i krągłości, Wilczku <3

    (Dziś Pozitiw)
    Luna

    OdpowiedzUsuń
  2. My chcemy rzygac tecza noo <3 profi daj nam sie porzygac xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystko naj, naj :*. Piccolo to nie ma bata, żebym się nachlała, bo dawno kaca nie miałam i tęsknię xD. Dużo kasy, dużo weny, dużo przyjaciół, dużo wolnego, dużo butów, spełnienia marzeń i najlepszych ocen :*.
    Jutro zaatakuje twoje rozdziały, bój się ;>.
    Jeszcze raz wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ Spełniło się jedno! Dostałam nowy telefon ^^ Nawzajem :**

      Usuń
  4. Również życzę Ci wesołych świąt ;*. I szczęśliwego Nowego Roku.
    Zapraszam do mnie na notkę świąteczną: http://straznicy-fantastyki.blogspot.com/
    PS. Niedługo dokończę komentowanie Twoich rozdziałów. Ostatnio jestem jakaś zalatana i na nic nie mam czasu xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja to niedługo Twój zacznę czytać! Już obserwuję, muszę powiedzieć, że masz bardzo, bardzo zajebisty szablon! ^^ Nawzajem, życzę wszystkiego dobrego ♡

      Usuń
  5. Feliz Navidad
    Feliz Navidad
    Feliz Navidad
    Prospero Ano y Felicidad.

    Feliz Navidad
    Feliz Navidad
    Feliz Navidad
    Prospero Ano y Felicidad.

    I wanna wish you a Merry Christmas
    I wanna wish you a Merry Christmas
    I wanna wish you a Merry Christmas
    From the bottom of my heart.

    A tak mnie jakoś dziś na muzykę wzięło :)

    Kochana, życzenia złożyłam Ci pod ostatnim rozdziałem, więc życzę Ci teraz jeszcze raz wszystkiego dobrego, dużo śniegu, radości, miłości (... i również dużo krągłości ;)) i żeby wszystko szło po Twojej myśli! ;*
    Wesołych świąt!

    Ściskam ;*
    e_schonheit ;*

    PS Zdjęcia/ obrazki naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz, śnieg. ..na północy Polski już spadł... a ja w centrum, w Łodzi żyję XD Ale mam nadzieję, że przyjdzie ^^

      Usuń
  6. Siemka,
    Zostałaś nominowana do LBA! :))
    Szczegóły u mnie, na http://zycie-lilki-evans.blogspot.com/2014/12/lba.html
    Powodzenia :))
    + zapraszam na bloga http://zycie-lilki-evans.blogspot.com :)

    Klaudyna K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :) Więcej informacji na http://lily-james-i-ja.blogspot.com/

    Anna M. Waldorf

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jakiego filmu bierzesz te gify z Lily i Jamsem?

    OdpowiedzUsuń